Subject:
Angående en träff nu i höst
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 30 Aug 2004 22:57:18 GMT

Ja ska det bli något av så ska det nog planeras in snart...tar mig friheten att
stryka en månad då de översta datumet är redan nu till helgen och jag tror att
en månads varsel är nog det minsta som funkar för att få ihop allt och alla som
vill/kan. Har även tagit bort någon helg och lagt till någon annan som jag kan
istället så denna är den senaste uppdaterade.
Jag kan tänka mig att åka en bit och jag kan tänka mig att ordna något...bara
det blir av. Har inte träffat en enda av er galningar men jag är sugen på att
göra er sälskap över en helg.

40         Tobbe harri Olof
41         Tobbe harri Olof
42 Andréas Tobbe harri Olof
43         Tobbe       Olof
44 Andréas Tobbe harri Olof
45 Andréas Tobbe harri Olof
46 Andréas Tobbe harri Olof
47 Andréas Tobbe harri Olof

Lämpligast är nog att så många som möjligt fyller i där de kan och om det är
några reservationer om plats så ange det med en asterix och förklara nedanför.
När vi väl spikat ett datum och en plats så kan vi ju låta det bli livlig fart
på diskussionen om innehåll och idéer.
Kan jag komma så går det ypperligt att sätta in pengar på mitt konto och låta
mig hämta ut saker på Hikmet för leverans till festligheterna...

MVH
Andréas Rootzén, Jönköping

Ps Jag tror inte att jag skrev det innan men jag var ju och byggde för någon
helg sedan och vi byggde iaf ett torn på 6 m (nästan till taket i vår kyrksal).
En tjej ville veta hur många bitar det var så jag räknade lite snabbt ut
detta...2240 st...lite kul ...faktiskt samma som mitt medlemsnummer här. Har man
vägarna förbi Jönköping så är det öppet hus på Komtek och visning av höstens
Legokurser...jag kommer stå och flina där iaf.
DS