Re: Angående en träff i Höst
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 2 Jul 2004 12:57:02 GMT

In lugnet.loc.se, Harri Manni wrote:
In lugnet.loc.se, Tobbe Arnesson wrote:
Se förra inlägget på mina förslag...nått mer förutom månbas?

Akira vill ha en katapulttävling :)

Vilka regler gäller för katapultning i så fall?! ;)

36 Andréas Tobbe harri
37 Tobbe         harri
38 Tobbe         harri
39 Tobbe         harri
40 Andréas Tobbe harri Olof
41 Tobbe         harri Olof
42 Andréas Tobbe harri Olof
43 Andréas Tobbe       Olof
44 Andréas Tobbe harri Olof
45 Tobbe         harri Olof
46 Andréas Tobbe harri Olof
47 Andréas Tobbe harri Olof

:) Med reservation för att jag inte har en aning vad jag gör eller vart jag är i
höst...

Lägger in en liknande reservation! :)

Säker kan man ju aldrig vara, men en träff per "termin" kan jag nog åka på.
För tidigt på hösten går nog sämre, eftersom vi flyttar nu i sommar och det
kommer att ta ett tag att packa upp allt LEGO® igen och hinna bygga något.
Månbasmodul låter kul, helst stora varianten för min del, jag fick genast ett
par roliga idéer, och mina söner kan hjälpa mig (så kanske jag får låna lite av
deras LEGO® också, de har en massa tuffa grejor jag inte har!), annars får jag
bygga på nätterna när de sover! När det gäller färgerna röstar jag på grått och
svart.
Jag har kommit en bit på väg i mitt stora projekt nu, så jag tar med och visar
upp de färdiga delarna, om ni inte misstycker :) Alla som bidrar med
konstruktiva idéer får ett litet pris av mig.
Trevlig helg!
Olof