Re: Angående en träff i Höst
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 29 Jun 2004 21:15:05 GMT

"Andreas Rootzen" <fralst@hotmail.com> wrote in message
news:I017GD.vL2@lugnet.com...
Flyttar diskussionen från "Ny medlem"-tråden till en ny med mer passande • namn.

Harri: Full skala funkar för mig men det vore trevligt med en färgstandard • eller
att bara bestämma några basfärger som man bör hålla sig innom. Inte • tvunget men
det blir nog finast om man iaf har några färger att utgå ifrån, ex vitt • blått
ljusgrå och svart. Ev skepp kan ju hålla valfria färger.
Hade även varit bra att ha en standard på basplatta och var infästningarna • ska
vara. Hade varit bra om alla iaf hade två in/utgångar i sina kreationer.

Klipp --- >

Jag kan väl som vanligt inte deltaga, men jag skickar gärna över en modul
med posten så att den får vara med. =)
Bara jag får reda på vilken standard vi ska ha på dem så ordnar det sig nog.
I lådan så kastar jag med returporto, för modulen vill jag ha tillbaka.. Och
det betyder ALLA bitarna. *s*
Mvh
/Jocke