Re: Angående en träff i Höst
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 3 Jul 2004 21:21:47 GMT

"Tobbe Arnesson" <StPnAtM@lotek.nu> wrote in message
news:I06GoM.1ptA@lugnet.com...
Men det är klart.. jag kan ju själv fixa en träff i Karlstadregionen så
slipper jag ju resa. ;-)

Det tycker jag! Har tänkt hälsa på dig länge nu men det blir aldrig av :(

/Tobbe

Jag har troligen inga problem att fixa både övernattning och lokal faktiskt.
Ska undersöka saken.
Men det är klart.. det underlättar ju att ha en massa Lego liggande också
som räcker till alla.. =)
/J