Re: Angående en träff i Höst
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 30 Jun 2004 11:43:29 GMT

"Andreas Rootzen" <fralst@hotmail.com> wrote in message
news:I03GnB.t25@lugnet.com...
Jag kan väl som vanligt inte deltaga, men jag skickar gärna över en • modul
med posten så att den får vara med. =)
Bara jag får reda på vilken standard vi ska ha på dem så ordnar det sig • nog.
I lådan så kastar jag med returporto, för modulen vill jag ha tillbaka.. • Och
det betyder ALLA bitarna. *s*
Mvh
/Jocke

Varför inte...är det inte något datum som du kan deltaga?

Njae.. Det är en bra fråga. Jag lider av sviterna efter en utbrändhet med
"res-ångest" som resultat (4 år nu), så min aktionsradie är för närvarande
ungefär 2 mil lång. =)
Men det är klart.. jag kan ju själv fixa en träff i Karlstadregionen så
slipper jag ju resa. ;-)
/Jocke