Re: Angående en träff i Höst
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 30 Jun 2004 08:20:31 GMT

In lugnet.loc.se, Andréas Rootzén wrote:
Bara jag får reda på vilken standard vi ska ha på dem så ordnar det sig nog.
I lådan så kastar jag med returporto, för modulen vill jag ha tillbaka.. Och
det betyder ALLA bitarna. *s*
Mvh
/Jocke

Angående färgstandard på månbas så röstar jag för grått och mörkgrått. Man måste
ju få använda andra färger i någon omsträckning, ~80% grundfärg och ~20%
valfritt?!

Förslag på annan fördelning?

Fastnade några timmar där. Tänk bara 1250 technik 1x16 med hål i svart och till
det kommer 600 i gult. 1400 12 långa Technikpinnar med lika många
förlängare...950 8x8 piratmodellen med "grille" och en massa annat godis.

Hehee.. Förstår att du fastnade där, försöker tänka mig högen med 1250st technic
beams! *drömma*