Re: Angående en träff i Höst
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 26 Sep 2004 16:13:57 GMT

Anton Ymer pratade om att han vill arrangera något? Lin- eller Lidköping han
också. Jag och namn och de städerna speciellt...

Linköping. Jag har en bra lokal, men ingen större ordning på mitt LEGO. Just nu
ligger hälften (grovt gissat) rätt schysst sorterat, resten är fortfarande
separat i respektive låda. Med småbarn (nåja) i huset är det inte alltid läge
att dra fram alla smålådorna och börja sortera. Jag ska se om jag kan flytta
bitarna till jobbet och sortera där (hrm på kvällstid givetvis;) men då vill jag
se om jag kan boka ett lite avsides rum där jag kan låsa dörren så inte alla går
in och vevar runt på någon firmafest. X6

Jag har ju haft planer på att arrangera ända sedan första träffen hemma hos Mr
Differently, så det blir nog när som helst nu.

// AY