Re: Angående en träff i Höst
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 7 Jul 2004 13:58:51 GMT

Donnie Darko/Akira skriver:

"Jag är intreserad och kan typ när som helst (om de inte skulle dyka upp nått
precis innan vill säga)

grejjen är att jag är sjuk skriven för deprition ok har svårt att åka buss eller
så (tåg går bra)
så om träffen inte blir hoss mej så skulle jag villja ha den i någorlunda när
avstånd till en tågstation om det går.

Det jag kan ordna här tror ja skulle va ett perfeckt ställe med sov utrymme kök
å så, men de kommer att kosta pengar och jag vet inte hur mycket just nu.

jag läste om erat månbas tävling el vad man ska säga, skulle du kunna ge en kort
sammanfattnig på vad ni har kommit fram till så vore det snällt.

Jag ordnar gärna en kattapult tävling, men då måste vi ju bestämma om ja ska stå
för alla katapult bitar och så bygger man på platts eiler om man ska bygga hemma
och ta med sig? "