Re: Angående en träff i Höst
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 29 Jun 2004 07:23:16 GMT

Se förra inlägget på mina förslag...nått mer förutom månbas?

Akira vill ha en katapulttävling :)

36 Andréas Tobbe
37 Tobbe
38 Tobbe
39 Tobbe
40 Andréas Tobbe
41 Tobbe
42 Andréas Tobbe
43 Andréas Tobbe
44 Andréas Tobbe
45 Tobbe
46 Andréas Tobbe
47 Andréas Tobbe

:) Med reservation för att jag inte har en aning vad jag gör eller vart jag är i
höst...

Plats kan ju de som är sugna att arrangera diskutera ...än så länge jag och
DonnieDarko/Akira.

Anton Ymer pratade om att han vill arrangera något? Lin- eller Lidköping han
också. Jag och namn och de städerna speciellt...

Har jag missat nått?

Jag hade missat den här tråden :-D