Re: Ny medlem
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 29 Jun 2004 07:16:35 GMT

kan nog bara en helg så för min del vore det bra med en träff som så många som
möjligt kan på än flera utspridda...

Bra tänkt :) Sommaren är fylld med prioriteringar på helgerna redan, alltså mer
evenmang än man har helger till. I augusti är det lugnare men det är inte förrän
september som det ser ljust ut (eller snarare höljt i ovisshet).

Brikwars:

Vill gärna testa!

Roborally:

Har inte råd att investera i en bil just nu, men jag kanske får bygga något med
den radiostyrning jag har? Lovar att begränsa mig till samma kanal- och
motorantal :)

Komtek:

Låter som ett utmärkt vuxendagis :)

Hikmet:

Tror också de är billigast i Sverige. Trevliga att ha och göra med är de också.

Så jag hade tänkte mig att man skulle kunna låna kyrkan över en lördag och sedan
kanske fortsätta på söndagen med aktiviteter på Komtek

Vart blir login då?

Ser bra ut!

Harri's idé om "fullskala" månbas är jag med på, problemet är väl att vi
svenskar har rätt modesta samlingar så antalet moduler blir klart begränsade.
Men det ska väl inte hindra oss?

Hälsar,