Subject:
Angående en träff i Höst
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 28 Jun 2004 18:31:25 GMT

Flyttar diskussionen från "Ny medlem"-tråden till en ny med mer passande namn.

Harri: Full skala funkar för mig men det vore trevligt med en färgstandard eller
att bara bestämma några basfärger som man bör hålla sig innom. Inte tvunget men
det blir nog finast om man iaf har några färger att utgå ifrån, ex vitt blått
ljusgrå och svart. Ev skepp kan ju hålla valfria färger.
Hade även varit bra att ha en standard på basplatta och var infästningarna ska
vara. Hade varit bra om alla iaf hade två in/utgångar i sina kreationer.

Över till planeringen:

Se förra inlägget på mina förslag...nått mer förutom månbas?
Vi kan ju inte hinna med allt men är vi tillräckligt många så funkar det nog att
flera saker håller på samtidigt...även om Lego är kul att stå bredvid och titta
på oxå ävnen om temat inte är det intressantaste.

Angående helger så föreslår jag en lördag förmiddag till söndag kväll.
Sätter upp en rad med helger och ni får gärna kopiera innan ni svarar och sedan
klippa in för att slippa alla >>>> ändlägg sedan bara till ert namn på helgen
som ser ut att funka försökt hålla namnet kort.
Börjar i September då alltig kommit igång.

Helg i vecka:

36 Andréas
37
38
39
40 Andréas
41
42 Andréas
43 Andréas
44 Andréas
45
46 Andréas
47 Andréas

...och jag slutar innan alla Jul och adventssaker kommit igång...
Kan ni tidigare eller senare och vill lägga till dessa helger.

Plats kan ju de som är sugna att arrangera diskutera ...än så länge jag och
DonnieDarko/Akira.

Har jag missat nått?

MVH
Andréas Rootzén