Re: Angående en träff nu i höst
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 24 Sep 2004 19:14:08 GMT

Andreas Rootzen wrote:
Tack...det såg ett tag ut som om ingen var intresserad av att komma.
Då har vi nått att utgå ifrån iaf.

Jag hoppas kunna komma med på lördagen i alla fall - men man vet aldrig när
man har tonåringar.

Månbas tror jag att vi sa stor och det är helt okej för min del

OBS: Månbasstandarden har reviderats i höjdled minst en gång (för att få in
monorail under, eller vad det nu var), kolla in
http://www.scibrick.org/moonbase/start/ för aktuell standard, lita inte på
att ni har gjort likadant förut.

(PS: Nu snurrar ett litet Lego-tåg på golvet här hemma - kul!)

--
Anders Isaksson, Sweden
BlockCAD:  http://w1.161.telia.com/~u16122508/proglego.htm