Re: Angående en träff i Höst
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 3 Jul 2004 15:43:49 GMT

Tidigare önskemål på färger:
Svart
mörkgrått
grått
Missat någon färg?
Harri

Jo någon föreslog mörkgrå iaf...

Det ser ju ut som att fyra kan på flera helger så det finns god möjlighet att vi
ska kunna bli ett gäng. Sedan är det ju bara att bestämma var det ska vara och
vem som kan ha hand om det den helgen som det blir.
Jag tycker att vi fortsätter att samanställa när vi kan och så men kanske inte
bestämmer något helt än...intrycket jag fått är att fler än jag inte vill ha det
i början av hösten så det är ju inte så brått att vi måste bestämma nått nu på
semestern...eller?
Så mitt förslag är att fortsätta sprudla ideer och åsikter och sammanställa det
vi kan så är vi ganska klara när det väl blir att det behöver bli mer konkret.

MVH
Andréas