Re: Angående en träff nu i höst
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 18 Sep 2004 20:08:37 GMT

Det vore bra om alla som ser förslaget skulle kunna kommentera det om så bara
för att säga varför man inte kan/vill komma.
Bra för att se underlag och intresse...och se om det är något att satsa på öht.

Tycker det lät som ett utmärkt program, förutom den tidiga uppgången på
söndagmorgon. ;)

Bro eller torn... Torn är alltid roligt att bygga fast en bro lät klart mer
utmanande, lägger min röst på en bro. :)

Vi behöver ju inte välja om vi är tillräckligt många så kan det bli både det ena
och det andra...men det kanske är bättre att satsa på en rejäl konstruktion
tillsammans. Broar blir besvärliga när de är över 5 m...det är då utmaningen
kommer.
Hoppas ha tillräckligt med räls för att bygga ett fint tåg att provköra bron med
när/om den står färdig.

MVH
Andréas