Re: 8369
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 26 Aug 2004 06:17:18 GMT

In lugnet.loc.se, Andréas Rootzén wrote:
Sketans ...köpte ju två 8366 innan sommaren.
Läste lite på den engelska avdelnigen för kommentarer och hittade lite av
Tobbe...mest att han hittat den och presenterat den...

Okej den har få bitar ...men närbilder på bitarna eller så...ackpack är inte
fel...mest därför jag är sugen...hur sitter den och hur kan man i så fall
använda den till annat...varför 7,2v och inte 9v?

Någon som köpt den eller som vet mer?

/Andréas

Sök på 8369 här på LUGNET (news, inte set referens) så hittar du en del
information. Det mest informativa jag hittat är denna länk:
http://www.brickset.com/search.aspx?Query=8369

Köpte själv en 8366 i sommras (var utförsäljning i den lokala leksaksbuitken,
30% på allt). Men är väldigt sugen på 8369 också. Mest för dess "utomhusvänliga"
konstruktion. Skulle dock även jag vilja se lite fler bilder på bitar och
sånt...

/Henrik