Re: Virtual LEGO now available!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 10 Oct 2003 05:38:07 GMT

Aha! I can get it for $37 from amazon.com including shipping! That's
281 SEK for the Swedish readers.

Är det någon som blir med på ett samköp till SweLUG#5?

Ja, till det priset tvekar jag inte. Skriv upp mig! Frågan är väl hur lång
leveranstid det blir...

Enligt Amazon för två (2) ex.;
Standard International Shipping (averages 11-18 days) $13.47
Expedited International Shipping (averages 5-10 business days) $18.47
Priority International Courier averages 2-4 days $41.97

Med tanke på att det bara är 10 arbetsdagardagar kvar till SweLUG så lär bli
alternativ nummer två.

Beställer i eftermiddag om fler vill hänga på!