Re: Officiell inbjudan till SweLUG #5!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 7 Oct 2003 19:21:41 GMT

Tjoflöjt!

Nu har jag fått ändan ur och byggt en bana till robottävlingen. Denna gång
behövs inget Mindstorms alls! De flesta som har lite Technic-LEGO och en motor
bör kunna ställa upp denna gång! Jag siktar personligen på att göra en
helmekanisk robot.

Så, sätt fart på kuggarna och bygg en robot du med!

Här finns mer info: http://news.lugnet.com/loc/se/traff_031024_robot