Re: Officiell inbjudan till SweLUG #5!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 25 Oct 2003 21:11:57 GMT

In lugnet.loc.se, Anders Isaksson wrote:
Tobbe Arnesson wrote:

Så var det äntligen dags för SweLUG #5!

Och vilken träff det blev!

Vilken träff det ÄR menar du väl? :P

Mer folk än någonsin, mer tävling än jag någonsin varit med om, mer vinster
till oss :-)

:)

Och vi (Anders, Pernilla, Johannes, Jonatan och Jenny) var ändå bara där
under lördagen.

Tack Tobbe!

Så lite så och ett stort tack för att ni kom!

Hälsar,