Re: Full fart! (was: Officiell inbjudan till SweLUG #5!)
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 27 Oct 2003 08:45:36 GMT

Jag försökte skicka min 123Mb-fil igår, men mailservern skrek åt mig att
10Mb var max. :(
Dumma spammare, om ni hade låtit bli att sabba nätet hade det här gått bra.

Jag lägger upp den på en fetepe någonstans och sedan publicerar jag adressen
här så kan ni
tanka hem den bäst ni orkar sen. :)

// Anton