Re: Officiell inbjudan till SweLUG #5!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 3 Nov 2003 18:34:52 GMT

"Tobbe Arnesson" <StPnAtM@lotek.nu> skrev i meddelandet
news:Hns8FB.1KxG@lugnet.com...
Nu ar bilderna och texten om traffen forra helgen utlagd pa natet:
http://news.lugnet.com/loc/se/traff_031024

Nagra tillrattalagganden och tillagg:

- Den forsta forekomsten av "isakssons restaurang" pa manbassidorna visar
egentligen "isakssons tullstation"

(http://www.lugnet.com/jump.cgi?http://www.lotek.nu/swelug/031024SweLUG5/m/m
oon/20.jpg)

- "Blixten" heter pa ryska "ÜÞÛÝØï" (molnija)
- Min alternativbil hette "Askledaren", pa ryska "ÓàÞÜ ßàÞÒÞÔÝØÚ" (grom
provodnik)
- Johannes alternativbil hette "BigToe", pa ryska "ÑÞÛìèÞÙ ..." na nu ger
jag upp!

BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm
Gallery:   http://user.tninet.se/~hbh828t/gallery/index.htm