Re: Officiell inbjudan till SweLUG #5!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 23 Oct 2003 20:07:40 GMT

Fakta 1:

På lördag är det en LEGO-tävling i Leksand. Den går enl. uppgift ut på att
ställa ut något LEGO-bygge i en hall och sen röstar publiken på bästa bygge.
Vinnaren får handla LEGO för ett värde av 1.500,-. Anmälan mellan 10 och 11,
prisutdelning 15.

Fakta 2:

I Ludvika, en timme eller 87 km ifrån Leksand, kommer det att finnas ett gäng
glada AFOL's.

Fakta 3:

Dessa AFOL's har med sig en hel del månbasmoduler som tillsammans skapar ett
rätt häftigt bygge.

Hypotes:

Dessa tre fakta bör gå att kombinera på ett synnerligen gynnsamt sätt! Vad säger
ni ärade kollegor i ABS?

Synd att vi inte fick veta detta förrän idag dock!

Jag har letat lite halvsporadiskt på nätet men inte funnit något, gräver vidare
imorgon!

Nu är i vart fall lokalen någotsånär iordninggjord. Det mesta är nerburet och
uppställt.

Än en gång, ta med inneskor! Det drar lite kallt på golvet i den ände dörren är.

Hälsar,