Re: Officiell inbjudan till SweLUG #5!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 23 Oct 2003 10:05:25 GMT

Nu börjar det dra ihop sig!

Jag har tyvärr inte hunnit bygga någn robot ännu, det var alldeles för skoj att
bygga moduler :)

Men jag har börjat och har en snabblösning klar i huvudet, om någon annan tar
med sig en vill säga!

Funderar ni på om ni ska ha vinterdäck eller inte: Byt till vinterdäck!

Här var härliga -8,4 imorse, gatorna var väldigt isiga redan i förrgår, lite snö
har dinglat ned osv..

Hörde att det låg 3-4 cm längs hela kusten mellan Ume' och Gävle så vintern är
definivt i antågande.

Ta med inneskor om du inte vill gå i strumplästen hela helgen :)

Idag ska jag börja dammsuga lokalen och flytta in bord osv.. Får se om det finns
något lämpligt bord för månbasen, var modul är 12,6 x 12,6 cm så ett "vanligt"
bord som är 80 x 120 rymmer i teorin 6 x 9 moduler = 54. Flera av våra är i
superstorlek och tar upp fler modulplatser. Det löser sig :)

Planerad meny (kan definitivt ändras)
Fredag kväll: Spaghetti & Köttfärssås

Lördag frukost: Bröd, havregrynsgröt, minimjölk, mjukost, hårdost, skinka, ägg,
the, choklad
Lördag lunch: Rester (?) från spaghettin/MAX hamburgerrestaurang om vi åker till
Borlänge
Lördag kväll: Pizzeria Flamenco

Söndag frukost: Bröd, havregrynsgröt, minimjölk, mjukost, hårdost, skinka, ägg,
the, choklad
Söndag sen lunch: Kokt potatis, ugnsstekt regnbåge & sås

Saknas hemtelefontäckning i lokalen slår jag igång mobilen *ryser* :)

Väl mött!

Hälsar,