Re: Full fart! (was: Officiell inbjudan till SweLUG #5!)
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 26 Oct 2003 21:20:13 GMT

En första okommenterad batch bilder är högst temporärt på väg hit:
http://thetnt.no-ip.org/swelug5/

Mer bilder och personer kommer!

Bilderna från lördag (ULV & månbas) är på väg ut på nätet

Ska fixa dit söndagsbilderna inom kort (minuter).

Tobbe, om/när ork och tid medger (ingen brådska), skulle jag gärna vilja
köpa bilderna på en CD. Jag tror inte min 46.6K modemuppkoppling är den
bästa vägen att få hem dom.

Svar: Nej.

Anton Y., du tog också en massa kort - samma fråga till dig.

Samma svar där.

Anton har lovat att maila bilderna till mig, ska övertala Emil om det samma.
Henrik, har du möjlighet att zippa ned bilderna och skicka till ovanstående
adress (radera S P A M först bara)?

Notera att jag helst vill ha dem i råformat, ska det brännas på CD är det ingen
idé att beskära och ha sig först.

När jag fått alla bilder, eller åtminstone de flesta, kommer jag att bränna
skivor och skicka med posten till vardera hushåll som var med på träffen.

Jag har personligen 379 bilder tagna från träffen! Ännu ett rekord .)

Med lite tur hinner jag editera videoupptagningen från ULV och
"ögonbindelsbygget" och lägga med det på skivorna också.

Således, skivorna är inte till försäljning utan en del av mitt träff-paket
(eller nått).

Om du hemskt gärna vill göra en tjänst tillbaka får du väldigt gärna plocka ihop
en påse av de där grönsakerna vi pratade från Barnens Hus och skicka - givetvis
mot betalning. Går det inte att fylla med grönsaker är det bara att fylla upp
med annat.

Nu är både lokalen och lägenheten återställd, har ett X antal bitar som behöver
sorteras nu...

Stort tack till alla som kom och alla som försökte komma!

Ett särskilt tack till Harri, Emil & Sofia för hjälpen att plocka ur lokalen
igen samt särtagningen av allt som blev byggt under helgen.

Ett extra special-stort mega-tack till min förlåtande sambo Anki som står ut med
galenskaperna och accepterade att vi än en gång invaderade lägenheten (även om
mungiporna drogs nedåt markant av månbasflytten).

Nästa träff jag anordnar kommer att flyttas bort från lägenheten helt, här finns
inte tillräckligt med utrymme längre! Underbart problem! :)

Hälsar,