Re: Officiell inbjudan till SweLUG #5!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 26 Oct 2003 21:06:33 GMT

Gissa vad (nästan) alla i familjen gör idag?

Pernilla   - sätter ihop Montoyas formelracer

Hehe.

Jonatan    - städade *FRIVILLIGT* skrivbordet och bygger Super Car

Grattis!

Johannes   - Hos en kompis för att köra BrickWars
Anders     - ...öh, hmm... jag skall väl ta isär elva-tolv månbasmoduler...

Känner igen det 'problemet', ska fota av mina först dock.

Jenny      - Nja, hon leker med en kompis, men hon sov med Scalaklänningen
bredvid sig i natt. Attans, Tobbe! Nu måste vi ju köpa henne en Scaladocka
:-)

Skyll inte på mig, den var till Jonatan .)

Återigen tack för en trevlig lördag!

Tack igen själva!

Hälsar,