Re: Officiell inbjudan till SweLUG #5!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 4 Nov 2003 08:00:23 GMT

In lugnet.loc.se, Anders Isaksson wrote:
"Tobbe Arnesson" <StPnAtM@lotek.nu> skrev i meddelandet
Nu ar bilderna och texten om traffen forra helgen utlagd pa natet:
http://news.lugnet.com/loc/se/traff_031024

Nagra tillrattalagganden och tillagg:

- Den forsta forekomsten av "isakssons restaurang" pa manbassidorna visar
egentligen "isakssons tullstation"

(http://www.lugnet.com/jump.cgi?http://www.lotek.nu/swelug/031024SweLUG5/m/m
oon/20.jpg)

- "Blixten" heter pa ryska "ÜÞÛÝØï" (molnija)
- Min alternativbil hette "Askledaren", pa ryska "ÓàÞÜ ßàÞÒÞÔÝØÚ" (grom
provodnik)
- Johannes alternativbil hette "BigToe", pa ryska "ÑÞÛìèÞÙ ..." na nu ger
jag upp!

Gott, jag uppdaterar sidan snart. Fast de krylliska bokstäverna kom inte fram
nått vidare så det får fortsätta stå på svenska eller med västerländsk font :)