Re: Officiell inbjudan till SweLUG #5!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 4 Nov 2003 07:58:21 GMT

Nu är bilderna och texten om träffen förra helgen utlagd på nätet:
http://news.lugnet.com/loc/se/traff_031024

Tihi, kul att få se Oscars robot också, jag missade att fota den.

Jahapp, så var åtminstone ett namn felstavat :P Kan förvisso göra search-replace
på FTX-koden men bilderna är en annan femma. Tror Oscar får fortsätta heta Oskar
på dem :) Slår vad om att 'Karl' heter 'Carl' också så att problemet med
ObritB-fonten och versalt 'K' var helt i onödan...

Jag passar också på att meddela att Tobbe numera är hjälte här i Linköping.
Oscar (4 år):
- När jag blir lika stor som Tobbe, då ska jag ha ALLT LEGO!!! :)

*skratt*

Varje gång han ska berätta något om LEGO så pratar han om Tobbe och
"affären där man får bygga med hur mycket LEGO man vill".
Oscar är en given deltagare på nästa SweLUG-träff.

Nu ska vi bygga en brand-robot i ML-cad. :)

Ha så skoj!