Re: FTP för bilder (var: Full fart!)
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 27 Oct 2003 18:12:33 GMT

Så, nu har jag preliminärkikat på era bilder. För att citera en som vill vara
okänd är somliga av dem apbra! Fint med mer material att välja från, underlättar
för mig när jag ska vara rov för stridiga känslor.

Avvaktar Emils bidrag (han hade 129 om jag minns rätt och riktigt).

Hälsar,
/Tobbe som mutade Anki med blommor idag som tack .)