Re: Officiell inbjudan till SweLUG #5!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 3 Nov 2003 15:30:47 GMT

*pust*

Hej alla!

Nu är bilderna och texten om träffen förra helgen utlagd på nätet:
http://news.lugnet.com/loc/se/traff_031024

Nästa projekt är videosnuttar och en översättning till engelska, tror att t.ex.
.space gärna vill se vår månbas...

Om vissa tumnaglar inte visar sig kan det bero på din webläsare! I Mozilla
Firebird är det vissa tumnaglar som inte visas, men i IE fungerar det. Inte
hittat felkällan till det än, ska prova ladda upp de tumnaglar som krånglar
igen.

Hälsar,