Re: Full fart! (was: Officiell inbjudan till SweLUG #5!)
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 27 Oct 2003 06:49:04 GMT

In lugnet.loc.se, Tobbe Arnesson wrote:
Henrik, har du möjlighet att zippa ned bilderna och skicka till ovanstående
adress (radera S P A M först bara)?

Hälsar,
/Tobbe

Jag ska göra ett försök, men jag betvivlar att min utgående mailserver vill gå
med på att skicka en så stor fil. Annars kan jag slänga upp bilderna på min FTP
så kan du ta dem därifrån istället. Jag ska undersöka möjligheterna närmare i
kväll.

I övrigt vill även jag passa på att tacka för en riktigt rolig helg!

/Henrik