Re: Välkomna som Lugnetmedlemmar!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 7 Oct 2003 17:43:02 GMT

Välkomna;

Tack så mycket för välkomnandet, det kändes trevligt. Jag har varit rätt mycket
och läst här på lugnet sen jag upptäckte det. Lugnet känns verkligen som en
guldgruva. Tog dock ett tag innan jag blev medlem.

Här hemma hos mig bygger jag massa fina saker som min älsta son sen leker med
och gärna modifierar lite som han tycker blir bra. Pirat, western och
borgserierna tycker jag är trevliga, gillar även mindstorms och techniclego.

Är det förresten någon av er som har byggt ultimate builders set 3800? Har byggt
ihop plottern men sen när jag skall köra bifogat program i rcx:n så vill det
inte som jag vill. Discshootern strulade också något, jag fick skivorna att
snurra men inte riktigt som det var tänkt. Annars är det verkligen roliga saker
man kan bygga där. OCH min älsta har inte fått pilla med dessa så det är inte
därför det strular.

Är det förresten någon som vet varför det inte längre är någon länkning till
peeron siten från set-sidorna på lugnet?

Det var nog allt för denna gång.

/Anna