Re: Välkomna som Lugnetmedlemmar!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 8 Oct 2003 06:31:07 GMT

Hej igen!

Bara för att stilla min nyfikenhet; Vart i vårt avlånga land är "här"? Landskap
räcker gott, fast stad är alltid trevligt!

Staden är Västerås.

Nu tog jag mig ork, hittade inget svar så det blev till att fråga:
http://news.lugnet.com/db/inv/?n=2421

Tack så mycket, skall gå in och kolla om det kommit något svar.

Har du någon hemsida eller något Brickshelfkonto med bilder på sånt du byggt?

Inte ännu.

Har uppdaterat sidan med folk: http://news.lugnet.com/loc/se/folk

Fint.

/Anna