Re: Nederlandse versie MLCad - voortgang
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Fri, 11 Apr 2003 17:41:33 GMT

Hallo Jaco

"Jaco van der Molen" <jmolen@zonnet.nl> schreef in bericht
VOORTGANG:
Dialoog vensters: 100%!
Foutmeldingen en waarschuwingen: 50%
Hoofdmenu: 100%!
Tooltips: 50%
Helpfiles: 0%

Jaco

P.S. Ik ben nog op zoek naar wat mensen die willen testen, checken en
feedback geven. Er hebben zich reeds twee mensen aangemeld. Stuur me een
mailtje, dan stuur ik je de DLL file (±536 kb).

Dank je voor de bestanden.

Even een vraagje:
Het menu item "type onderdelen" onder "extra"
Zou "groep onderdelen" of "onderdelen groeperen" niet beter klinken?

Vervolgens krijg je een keuze voor "configureren". Niks mis mee, het is niet
fout maar mij lijkt "instellen" beter.

"Teken tot aan geselecteerd" is neem ik aan ingekort om het menu niet te
breed te laten worden.

Onder "beeld" hebben we "werkbalken". Hierin zit een regel "exper". ik neem
aan dat dat "expert" moet zijn.

Onder "bewerken" hebben we "toevoegen", daarbinnen "achtergrond afbeelding".
Ligt "achtergrond plaatje" niet beter in de mond?

Groetjes
    Maico Arts