Re: Nederlandse versie MLCad - voortgang
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Mon, 7 Apr 2003 06:51:03 GMT

Ignore previous part indication
Negeer vorige selectie/aanwijzing

Lijkt me juist.

Verder is er zoiets als Post Processor Configuration
Configureer nabewerkings-programma

Je kan uitvoer van MLCAD direct "doorsluizen" naar een ander programma. Op
deze plek kan je de configuratie hiervan instellen, zoals path en filenaam
van het programma en de mee te geven parameters, een beetje vergelijkbaar
met een snelkoppeling in windows.

Aha. Ik ga er eens naar kijken. Vertaling lijkt me ook prima.

Heb je nog iets gedaan met mijn vorige bijdrage? (hieronder samengevat:)

1. Clear statement - Wis opdrachtregel

Hier gebruik ik Scherm schonen.

2. BFC Statement - BFC Opdrachtregel
3. Buffer Exchange - ben het eens met Stefan (Buffer uitwisselen)
4. Multipart - Onderdelen groeperen

Het gaat hier om het MPD formaat en ik ga hier denk ik Sub modellen voor
gebruiken. Misschien is Sub onderdelen ook wel wat, maar dan ga ik voor
"parts" de vertaling "elementen" gebruiken. Ik vertaal parts nu met
onderdelen.

5. Fractal - ben het eens met Stefan (Fractal)
6. Filecache, Flush en Reset - ben het eens met Stefan
7. Ghost - Schim

Ik ga schim gebruiken. Dat vind ik een hele goeie!

8. Ik heb alternatieven voor de eerste twee

View Mode  - Bekijken   (vind ik duidelijker dan "vertonen")
Place Mode - Toevoegen ("bewerken" is niet juist!)

Mee eens.

Move Mode  - Verplaatsen
Size Mode  - In-/uitzoomen

Nog iets gehad aan mijn uitleg van BFC?