Re: Nederlandse versie MLCad - voortgang
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Sun, 6 Apr 2003 19:25:53 GMT

HULP NODIG:
In het scherm Export File(s) bij een MPD file (File > Export) staat:

Ignore previous part indication

Wat doet dat precies en hoe vertaal ik het?

Verder is er zoiets als Post Processor Configuration
Ook dit ken ik niet en kan ik wel wat hulp bij gebruiken.

Tnx.
Jaco