Re: Nederlandse versie MLCad - voortgang
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Fri, 4 Apr 2003 12:06:09 GMT

Nederlandse ML-Cad tutorial (voor een eerdere versie):
http://www.hpfsc.de/mlcd_tut/index_nl.html

HULP NODIG:
1. Clear statement - Schonen? • Alles verwijderen? Leegmaken?
2. BFC Statement - BFC Opdracht?
Geen idee wat dat überhaupt doet. Opdracht klinkt in orde. Waar staat BFC
voor?
3. Buffer Exchange • Buffer uitwisselen
4. Multipart - Sub modellen • Deelmodel? Deelstructuur?
5. Fractal • Zo'n ding heet gewoon een fractal, ook in het Nederlands.
6. Filecache, Flush en Reset
Bestandscache, Leegmaken, Resetten (dat laatste is zo ingeburgerd in de
computertaal dat niemand erover zal vallen)
7. Ghost - Zweem?
Zweem vind ik heel mooi, maar ik weet niet of het echt gaat werken... gewoon
Spook?

8.
View Mode - Voorvertonen?
Place Mode - Bewerken?
Move Mode - Verplaatsen?
Size Mode - In-/uitzoomen?

Ja, dat klinkt wel ongeveer goed. Mijn complimenten voor dit project
trouwens: buitengewoon nuttig!

Groeten,

Stefan.