Subject:
Nederlandse versie MLCad - voortgang
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Thu, 3 Apr 2003 18:51:13 GMT

Hallo allemaal,

Zoals ik eerder meldde ben ik bezig met het vertalen van de interface van
MLCad in het Nederlands. Leuk voor de kids, maar ook voor jezelf als je de
Engelse taal niet erg machtig bent, maar toch je eigen modellen en
voorbeelden wilt maken!

Via deze nieuwsgroep wil ik jullie op de hoogte houden van de voortgang
hiervan.

Tevens zal ik af en toe jullie hulp nodig hebben om een term te vertalen
naar een goed Nederlands begrip.

VOORTGANG:
Dialoog vensters zijn voor 95% vertaald.
De foutmeldingen en waarschuwingen zijn voor 10% vertaald (dat zijn er veel)
Ik ga aan het menu beginnen.

HULP NODIG:
Wie weet een goede naam voor:
1. Edit mode - Bewerken? Bewerk module?