Re: Nederlandse versie MLCad - voortgang
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 8 Apr 2003 20:07:50 GMT

Ook de Part groups of "Type onderdelen" worden vertaald. Of het haalbaar • is
om de complete partslist te vertalen is de vraag, maar ik zal een template
(weer zo'n Engels woord) maken voor MLCad.grp. Zodoende kan je parts.lst
ongemoeid laten en op de normale manier updaten.

Om hier toch nog even op terug te komen: misschien moet de complete
parts.lst file vertaald worden als je Other Parts netjes wilt krijgen. Wat
ik nu doe is de omschrijving van een type onderdeel in het Nederlands
vertalen en de zoekterm gewoon Engels te laten.
Dit zou betekenen dat je bij elke parts update ook een nieuwe Nederlandse
partslist moet maken... wat opzich niet veel moeite is... :-)

Jaco