 Organizations / Italia / 151 (-100)
Re: Ancora fuori servizio il NG?
Newsgroups:
lugnet.org.it
Date:
Mon, 17 Dec 2007 07:40:13 GMT

Per i miei tre messaggi la mai di verifica mi è arrivata il gionro dopo!

GIuliano

o scritto 3 messaggi alle 14:30 e il messaggio di verifica in email mi è
arrivato 7 ore dopo :-(

ciao
Cristian

Re: Ancora fuori servizio il NG?
Newsgroups:
lugnet.org.it
Date:
Sat, 15 Dec 2007 12:42:25 GMT

There actually was an issue with delayed authentication messages for news
reader
posts. I fixed that last night so every open auth message should have
reached
you in the meantime.

hi Jerry,

the problem was exactly that... now it seems that everything is back to the
normal

thank you
Cristian

Re: Ancora fuori servizio il NG?
A quanto pare non riesco ad inserire i messaggi con il news reader.
Mi confermate?

o scritto 3 messaggi alle 14:30 e il messaggio di verifica in email mi è
arrivato 7 ore dopo :-(

ciao
Cristian

Folks,

though my Italian is not exactly proficient, I think I understand what you are
talking about:

There actually was an issue with delayed authentication messages for news reader
posts. I fixed that last night so every open auth message should have reached
you in the meantime.

Hope I could be of help,

Have fun,

Jerry