Re: 'Minifig World Tour' i Sverige
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 28 Oct 1999 06:44:11 GMT

Det kanske behövs i den gruppen, men inte här...(.)
Ge fan i dom som har 666 i namnet, dom har säkert redan tilräkligt med
problem. Det är inte derför newsreader har filtre men dom är orsaken
tilat vi har kvar dom och dom bästa newsreaderna

Som jag sa til en kompis vars bror satt och spelade gameboy: "datorer
har ettar och nollar, vissa datorer har bara nollar" - nästa gång jag
var på besök hadde han fortsat igen aning om vad det iäntligen var jag
sa.

-breiler
som inte har skrivit så pas mycket svenska på länge.

"Tobias Möller" <tobias.moller@telia.com> wrote:

Det låter faktiskt gnälligt, det värsta som finns är "stavningspoliser". På
rec.games.video.nintendo fanns en kille, enoryt666, som alltid klagade på
alla. Han hade långa grammatiklektioner osv.