Re: 'Minifig World Tour' i Sverige
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 21 Oct 1999 08:37:16 GMT

"Svenne och Lotta" -kul ide, men hur kan lådan bli tyngre för varje gång?
Undrar hur många "legomaniacs" det finns i Sverige. Jag känner till ungefär
10 som finns på nätet. Det måste finnas folk som kan ta emot S&L också, jag
skulle ju iof kunna det, men jag har ingen bra kamera.

--Tobias

Tobias Möller skrev i meddelandet ...
Kul! Stackars borgmästaren som fick vänta och missade deras berömda • besök...
Har vi förresten borgmästare i Sverige? Det skulle nog i och för sig vara
svårt att gestalta hel riksdagen som legogubbar.... Det är en sak jag inte
riktigt förstår....
Skickas legogubbarna runt i världen till olika människor som tar kort på • dem
(som du och när de var i Australien)? De skulle till Skottland, ska du
skicka dem dit med post?
kul

Ja, jag såg utannonseringen av MWT i rec.toys.lego (eller om det var på
lugnet), och skrev till dom och sa: Välkomna hit! Och så blev det.

Lådan gick iväg som brev till Skottland i går, bara 100:- för frimärket! • (Och
lådan blir ju tyngre för varje besök - stackars den som ligger sist!)

Det kanske vore en ide för oss här i Norden - är det någon som känner sig
manad att skicka 'Svenne och Lotta' på en rundtur?

BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm
Gallery:   http://user.tninet.se/~hbh828t/gallery.htm