Re: 'Minifig World Tour' i Sverige
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 22 Oct 1999 16:40:14 GMT

Tobias Möller skrev i meddelandet ...
"Svenne och Lotta" -kul ide, men hur kan lådan bli tyngre för varje gång?

För varje ställe dom passerar läggs det ner vykort och fotografier i lådan -
ja till och med extra Lego-bitar.

Undrar hur många "legomaniacs" det finns i Sverige. Jag känner till ungefär
10 som finns på nätet.

Så många? Jag känner bara till 4-5 stycken, dvs. vi som skriver här...

Det måste finnas folk som kan ta emot S&L också, jag
skulle ju iof kunna det, men jag har ingen bra kamera.

Fotograferingen är knepig, jag skulle gärna skaffa en digitalkamera, men
budgeten rymmer nog inte en sådan extravagans - ibland kan jag låna en på
jobbet.

--
Anders Isaksson, Sweden
BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm