Re: 'Minifig World Tour' i Sverige
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 20 Oct 1999 08:06:55 GMT

Kul! Stackars borgmästaren som fick vänta och missade deras berömda besök...
Har vi förresten borgmästare i Sverige? Det skulle nog i och för sig vara
svårt att gestalta hel riksdagen som legogubbar.... Det är en sak jag inte
riktigt förstår....
Skickas legogubbarna runt i världen till olika människor som tar kort på dem
(som du och när de var i Australien)? De skulle till Skottland, ska du
skicka dem dit med post?
kul
--Tobias

Jag  skrev i meddelandet ...
Tjohej!

De två internationellt kända minifig-äventyrarna, Colin och Wanda från • Canada,
är just nu på besök i Sverige, efter en tids vistelse i Australien. • Kameran
går, och snart är det dags för dom att packa sitt bagage och fortsätta • resan
mot Skottland.

Och nu har dom åkt :-(

Ett utdrag ur deras resedagbok finns på
http://user.tninet.se/~hbh828t/mwt/