Re: 'Minifig World Tour' i Sverige
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 23 Oct 1999 08:22:56 GMT

Tobias Möller skrev i meddelandet ...
Så många? Jag känner bara till 4-5 stycken, dvs. vi som skriver här...

Jag ska räkna upp dem: Jag, du, Hampus, Tore Eriksson, Elin Övernäs,
"Rodden", (minns inte namnet), Lars på Xnet.se och en kille på någon
högskola. Det var 9 stycken. Rodden och hans namnlöse kpmpis har en lego
raytracing-sida och Lars är med och driver Xnet.se. Det var han som gav mig
ett Xtralife för min legosida. Elin´s sida finns på CLSoTW, och Tore brukade
hålla till i cad-grupperna, jag är lite osäker på var han är nu.

Där ser man, lägger man bara ihop tillräckligt många, så blir det några
stycken! Jag har nog sett/hört talas om dom flesta, men kom inte ihåg alla när
jag sa 4-5.

Vi får väl inte glömma bort våra grannländer - Jacob i Danmark och Fredrik i
Norge smygtittar nog här på .se ibland. Finns det någon från Finland? (Merja,
är du där?)

(Tore är fullt upptagen av verkligheten för närvarande)

Jag har ju haft kontakt med ett antal BlockCAD-användare också, men det verkar
inte som om de har dykt upp här (aktivt).

BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm
Gallery:   http://user.tninet.se/~hbh828t/gallery.htm