Re: 'Minifig World Tour' i Sverige
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 23 Oct 1999 07:29:51 GMT

Okej. Vem startade Colin och Wanda?

--Tobias

Ja, Jill och Gary startade för något (några?) år sedan, men tystnade ganska
fort - två tre ställen bara. Jag vet inte om dom försvann, eller intresset
bara var lågt.

Så Colin och Wanda är egentligen MWT II - dom har förresten anlänt till
Skottland nu, Ed skrev ett inlägg på lugnet och berättade om deras
halsbrytande landning.

--
Anders Isaksson, Sweden
BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm