Re: 'Minifig World Tour' i Sverige
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 22 Oct 1999 14:13:51 GMT

Hm, jag var på en annan sida om MWT och då hette de "Jill" och "Gary". Finns
det olika MWT?

--Tobias

Anders Isaksson skrev i meddelandet ...
Tjohej!

De två internationellt kända minifig-äventyrarna, Colin och Wanda från • Canada,
är just nu på besök i Sverige, efter en tids vistelse i Australien. Kameran
går, och snart är det dags för dom att packa sitt bagage och fortsätta • resan
mot Skottland.

När dom har åkt hoppas jag att jag ska få lite tid och göra ett reportage • över
deras vistelse här (bilderna måste bli klara först).

BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm
Gallery:   http://user.tninet.se/~hbh828t/gallery.htm