Re: Announcing: SWELUG 7
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 8 Feb 2005 14:16:33 GMT

In lugnet.loc.se, Olof Dahlberg wrote:

Ultimate LEGO Vehicle är en tävling där man bygger varsitt fordon, enligt vissa
begränsande regler, som sedan poängsätts för utseende och prestanda.
Kort sammanfattning av reglerna (ur huvudet):
Fordonet skall vara byggt av LEGO, rymmas inom vissa mått, ha en "förare" och
man kör på en bana med vissa mått, och får poäng för hållfasthet, hur långt den
går med mera.
Olof

Jag förstår. Regler usch. Nåväl vi får se vad jag hinner få ihop. På söndag ska
vi flytta det mesta och sen flyttas resten på tisdag. Förhoppningsvis ska jag
hinna börja bygga nästa torsdag. Ska beställa några grejor på hobbex men det
skriver jag mer om i en annan tråd. Ska skapa en där idéer om kanoner kan
diskuteras. Först måste jag ta en titt på vad som redan skrivits så jag inte
dubbelpostar.