Re: Announcing: SWELUG 7
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 16 Feb 2005 14:12:59 GMT

Hejjsan

jag tycker sladdstyrt är helt oki oxå

Handkontrollen bör räknas med i robotvikten så man inte vinner några fördelar
med att ha batterierna i näven. Eller det kanske man gör ändå.

jag tycker handkontrollen å batterier som driver handkontrollen inte ska räknas
med i vikten. Men om du har batterier som driver nått på robboten som inte
sitter ihop med robboten så borde dom räknas med i vikten, (om ni förstår vad
jag menar)

Gummiband är ok även om de inte är sålda som legogummiband

Även sådana här gigantiska paketsnoddar som är väldigt kraftfulla? Tycker det
ska vara en begränsning på att snoddarna inte är större än LEGO-orginal precis
som med snöre.

jag tycker sånna där ricktigt feta gummiband är oki så lämge dom används till
vapen el liknande å INTE till att hålla ihop delar, ja menar så vi kan fixa lite
kraft fulla vapen = P .

Jag kände inte att jag fick nått svar på om det är oki att använda 2st RC
motagare så länge man kör på båda på samma kanal?
för jag har ju ingen fördel som ingen annan kan ha efter som jag ligger bara på
1 kanal.

/Akira