Re: Announcing: SWELUG 7
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 14 Feb 2005 12:57:52 GMT

Jag justerar lite i programmet, efter att ha läst på reglerna för ULV:
Programförslag:

Fredag 1800: portarna slås upp och den stora LEGO-uppackningen kan börja
Fredag 2000(cirka) middag
Fredag kväll "träning" av Robotwars-robotar
             kanske brickwars
             Monorail-planering
Lördag dag   Månbasbygge
             Byteshörna
             Stafettbygge
             ULV-bygge (startas vid lämplig tid, så middagen inte blir för sen!)
Lördag kväll, inte allt för sent
             Utflykt till ULV-tävlingsplats (bil 5 minuter) samt pizzeria e.d.
Lördag senare kväll
             Mera Robotwars-träning
             kanske mera Brickwars
             mera månbasbygge
             fria aktiviteter
Söndag       RobotWars
             Prisutdelning
             Rivning och sortering
             Hemfärd för tillresta

En liten fråga om Robotwars: får man ha en sladdstyrd robot eller måste den vara
trådlös?
Mikrostad kan det fortfarande bli, det vore kul med lite fler medhavda moduler
än förra gången! (1)
Omröstning kanske: alla som vill och tänker vara med får rösta: månbas,
mikrostad, eller "Båda måste ju vara med!"
Rösta gärna per mail till mig. (Ta bara bort NO_SPAM_OR_ELSE)
Olof