Re: Announcing: SWELUG 7
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 16 Feb 2005 10:13:49 GMT

Kan man byta frekvens på de där radiostyrningarna?

Så inte två med samma frekvens hamnar i samma match? Det borde inte vara så
många olika frekvenser på de radiostyrningar LEGO tillverkat.

Någon som vet vilken frekvens/kanal som används? Funderar fortfarande på min
radiostyrning :)

/T som började bygga igår men inte vet vilken approach som ska användas