Re: Announcing: SWELUG 7
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 9 Feb 2005 15:01:35 GMT

In lugnet.loc.se, Tobbe Arnesson wrote:
In lugnet.loc.se, Tommy Eriksson wrote:
Då letar jag upp några av mina bästa förare och sätter dom på stenhård
träning samt plockar ihop nått trevligt fordon.

Jag kan mäta upp startfållan ikväll så du får lite mått att gå efter också.

Gärna. Det är bra att veta.

Gällande fordon med "katapulthytt" så hittade jag instruktionerna.

Med tanke på poängavdraget om någon del lossnar tror jag inte riktigt på
katapulthytt-konceptet :)

/T

Jag tänkte inte tävla med det. Bara ha som uppvisning. Vilket betyder att jag
troligtvis kommer tvingas begrava några av mina förare. :(